Czarny Staw Gąsienicowy – 1624m n.p.m.

Kolejny dzień urlopu bardzo szybko przyniósł mi odpowiedź na pytanie czy 25 kilometrowy spacer jest metodą na rozchodzenie zakwasów. NIE JEST! :)

Ponieważ nie byliśmy w stanie myśleć o jakimkolwiek zwiedzaniu, a co dopiero fizycznie starać się to zrealizować, postanowiliśmy skorzystać z masaży i to nie byle jakich masaży – masaży wodnych z gorącą wodą :) Spakowaliśmy się więc w samochód i udaliśmy się do Bukowiny Tatrzańskiej, gdzie większość dnia spędziliśmy na odpoczynku, wodnych masażach, pływaniu na świeżym powietrzu i zjeżdżalni (świetna zabawa).

Kolejny dzień, czując się jak młody bóg (no może nie przesadzajmy…jak młode bóstwo) wyruszyliśmy aby zdobyć ..i tu żadna niespodzianka, bo jest już w temacie…Czarny Staw Gąsienicowy położony na wysokości 1624 m n.p.m.

Pierwsza ciekawostka: gdy wchodząc na górę i będąc już blisko schorniska zarówno moja druga połowa, jak i inny mijający nas turyści podziwiali piękne widoki, ja nie mogłem przestać się zastanawiać po co i w jaki sposób ktoś zatargał w takie góry samochód, który zobaczycie zresztą na jednym ze zdjęć poniżej. DRÓG TAM NIE MA! :)

Po dojściu do schorniska oczywiście wypiłem obowiązkowe piwko, za które zapłaciłem kartą. I tu druga ciekawostka: jest to chyba jedyne schornisko w Tatrach o ile mi wiadomo, gdzie można zapłacić kartą! A jak się dowiedziałem, że tak można? – gdy już resztki groszy brzęczały w portfelu a mi nadal chciało się pić w ramach żartu zapytałem czy mogę zapłacić kartą i jakież było moje zdziwienie gdy pani odpowiedziała z uśmiechem na twarzy “oczywiście, że TAK” :)
… wracając do tematu…po przerwie w schronisku wyruszyliśmy w dalszą drogę kierując się właśnie na Czarny Stwa Gąsienicowy.
Sam widok jest przepiękny a woda uwierzcie mi lodowata! Niestety nie mieliśmy okazji podelektować się widokami zbyt długo, ponieważ zaczęło padać a w oddali słychać już było burzę. Czas więc było pospiesznym krokiem wracać.

PANORAMY

FOTKI OLI

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

