Nowe miejsce…

Cofając się w czasie oto kilka zdjęć z nieplanowanej sesji po odkryciu nowego ciekawego miejsca.
Jak wszyscy wiedzą to, co nieplanowane z reguły wychodzi bardzo dobrze. Jak było tym razem możecie obejrzeć i ocenić poniżej.

A dodatkowo premiera mojego nowego podpisu !!!!🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nowe miejsce…

  1. alcyk39@o2.pl pisze:

    Szymon,

    Olcię poznałam w Egipcie , wiedziałam że jest piękną i ponętną kobietą, ale to co zobaczyłam na Twoich zdjęciach mnie zauroczyło . Ola jest poprostu przepiękna , na zdjęciach wygląda jak bogini. Gdybym mieszkała nieco bliżej też bardzo chciałabym być uwidoczniona na Twoich zdjęciach. Twórz dalej , bo wszystkie są przepiękne . Ala

  2. justi pisze:

    trzecie jest świetne😀

Skomentuj

