Sympatia

Witam Serdecznie

W plener wybrałem się z dwiema koleżankami – Kamilą i Karoliną, które na sesję namówiła moja druga połowa. Choć sytuacja, w której jestem z dwoma kobietami jest sytuacją, której nie lubię i staram się unikać. Heh nigdy nie sądziłem, że napiszę takie zdanie…🙂 . Ale jest ono faktem. Gdy jedna z dziewczyn stoi przed obiektywem druga nudzi się i albo rozprasza albo zagaduje lub sama fotografowana wciąga się w rozmówki. I tym razem nie obyło się bez „pogadanek” wymuszających przerwy.
Za rekwizyt posłużyło nam krzesło, które, na co dzień zdobi mój przedpokój.
I tu pojawiła się myśl, że jak tak dalej pójdzie to chyba na plenery będę musiał jeździć z asystentem🙂 No w końcu, ktoś musi taszczyć to wszystko jak ja robię zdjęcia i nie mogę nadwyrężać ręki :p

Oto Kamila…

… i Karolina

Dziękuję bardzo dziewczyny za mile spędzony czas🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

