Na zlecenie pewnej Pani prawnik

Poniższe zdjęcia zostały wykonane na zlecenie pewnej Pani prawnik w bardzo klimatycznym gabinecie. Zlecenie dotyczyło zdjęć do celów służbowych jak i prywatnych. Co prawda sama pora robiena zdjęć nie była zbyt idealna (1:00 am), to zarówno ja, jak i moja modelka trzymaliśmy się dzielnie … choć pod koniec już z kieliszkiem w ręku🙂
Mam nadzieję, że Ania będzie równie zadowolona ze zdjęć, tak jak i ja jestem.
Poniżej dwa moje ulubione zdjęcia, po jednym na każdą w/w kategorii.

Bardzo dziękuję za poświęcony czas, wytrwałość i cierpliwość. Polecam się na przyszłość😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

