Praca w polu :)

Poniżej obiecane zdjęcia z drugiej sesji z Małogosią.

Tak jak pisałem w zapowiedzi, tematem przewodnim miało być pole chabrów. Niestety chabrów nie było. Wyruszyliśmy więc w poszukiwaniu czegokolwiek innego, niebieskiego, bo tak już sobie ubzdurałem🙂 Po krótkiej przejażdżce naszym oczom ukazało się pole niebieskich kwiatków, które choć nie były chabrami, moim zdaniem dobrze spełniły swoją rolę. Tym bardziej, że krótka przejażdżka w poszukiwaniu chabrów wcale nie była taka krótka🙂 I ani ja, a tym bardziej moja modelka nie mieliśmy ochoty na dalsze poszukiwania. Trzeba więc było improwizować.
Po zrobieniu serii zdjęć przenieśliśmy się na siano🙂 Oczywiście chodzi mi o stogi siana na polu obok. Tam dokończyliśmy sesję, której efekty możecie zobaczyć poniżej.

A że jakoś mi się dzisiaj słowa nie kleją tak jak powinny…bez zbędnego tekstu zapraszam do oglądania🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Praca w polu :)

  1. Iza pisze:

    piękne oczy ma ta dziewczyna:) Pozdrowienia:)

Skomentuj

