Niby latem a z jesiennym klimatem… 1/2

Tym razem na zdjęcia wybrałem się do Chodzieży na specjalne zaproszenie Martyny. Początkowo mieliśmy odrobinę problemów ze znalezieniem się, ale gdy już spotkaliśmy się koło cmentarza moja modelka oprowadziła mnie po Chodzieży. Właściwie to nie licząc przejazdów przez Chodzież do Poznania, w Chodzieży byłem pierwszy raz. To piękna miejscwość z wieloma ciekawymi miejscami do fotografowania.

Na to miejsce trafiliśmy przypadkiem idąc w kierunku stoku narciarskiego (chyba).

Ciekawostka: na tych zdjęciach nie zobaczycie stóp Martyny, gdyż na moją prośbę nie wzięła ze sobą butów pasujących do sukienki. Zdjęcia miały być boso, ale pod drzewem leżało zbyt wiele wyschniętych igieł i szyszek. I choć Martyna chciała się poświęcić i pozować boso, to żal mi bylo jej delikatnych stóp. Pozowała więc w trampkach🙂

Druga część sesji z Martyną z kolejnym poście i będzie ukazywała fotki zrobione nad chodzieskim jeziorem. Zapraszam.

C.D.N.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Niby latem a z jesiennym klimatem… 1/2

  1. Kinga pisze:

    oh! piękne zdjęcia!!🙂
    można wiedzieć gdzie to jest ?🙂

Skomentuj

