„Kochasz, nie kochasz”

Spektakl pod tytułem: „Kochasz, nie kochasz” na podstawie opowiadania Tatiany Tołstoj w wykonaniu Eweliny Wyrzykowskiej i Pauliny Woźniak, który odbył się w dniu 6.11.2011 r. w Pilskim Domu Kultury.

To tyle tytułem wstępu. A teraz kilka słów ode mnie.
Na spektakl zostałem zaproszony przez Paulinę, odtwórczynię głównej roli, którą możecie zobaczyć na poniższych fotografiach. Spektakl bardzo mi się podobał i olbrzymią przyjemnością była dla mnie możliwość uwiecznienia na fotografiach kilku scen z ponad czterdziestominutowego przedstawienia.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

