Z Nowym Rokiem nowym krokiem…

Ach jak dawno mnie tu nie było…

Ale od czasu do czasu we wszystkim trzeba sobie zrobić przerwę. A to była właśnie moja… taki urlop🙂

2011 jest już za nami. Więc jakie fotki mógłbym wkleić jak nie właśnie z wejścia w 2012.

Impreza, na której przede wszystkim bardzo dobrze się bawiłem, ale również jak to zwykle na takich imprezach bywa pod ręką miałem aparat, z którego nie zawahałem się skorzystać. Jest to oczywiście wycinek z około 300 fotek. Nie wszystkie z tych 300 fotek zostały zrobione przeze mnie, bo przecież trzeba było napić się z uczestnikami imprezy, potańczyć z uczestniczkami imprezy i z tego miejsca wszystkich serdecznie pozdrawiam mając nadzieję, że nie była to ostatnia nasza impreza razem… ale wracając do tematu momenty mojego imprezpowania skrzętnie wykorzystywała moja małżonka podkradając mi aparat. Jej fotografie z tej imprezy i nie tylko można obejrzeć na http://www.krainabarw.wordpress.com.

Nie obeszło się bez drobnej „awarii”, w wyniku której za dwadzieścia północ biegałem po Górnym Osiedlu w poszukiwaniu baterii do lampy błyskowej. Oczywiście zdążyłem i o 0:00 wzniosłem toast z przyjaciółmi.
Poniżej część fotek i garść postanowień noworocznych. A jedną z nich jest kilka dodatkowych pomysłów na tę oto stronę/blog. Ale i tak nie zdradzę Wam jakich, przynajmniej jeszcze nie teraz🙂

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku wszystkim czytającym i miłego oglądania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

