Chrzciny

Kolejny tydzień, kolejny post … TAK, trzeba być punktualnym i trzeba w końcu wrócić do starego, dobrego schematu. Zaległości nie są dobre.
Choć, nie do końca wiem co będzie za tydzień, ponieważ nie za bardzo jestem w stanie robić zdjęcia🙂
Dlaczego?
BO CIĄGLE PŁACZĘ! … TAK, JUŻ TĘSKNIĘ!!🙂
A tak na serio, to nie do końca jestem pewien czy to alergia, czy ciągłe przebywanie przed komputerem, czy może jedno i drugie a może jeszcze coś innego… ale cięgle łzawią mi oczy a właściwie lewe oko.
No, ale wracając do głównego tematu!
Poniżej, kilka fotek z chrzcin Mateusza, w których miałem zaszczyt uczestniczyć.
Na wstępie bardzo chciałbym podziękować Basi i Tasos-owi za zaufanie jakim mnie obdarzyli. Był to pierwszy raz gdy robiłem fotki na takiej uroczystości i mam nadzieję, że ich nie rozczarowałem.
W końcu ostrzegałem jeszcze długo przed, że to mój pierwszy raz.
Heh, ceremonia nie była długa a i tak chrzestna zaliczyła małą wpadkę („…i strzec tego płomienia” … pffffff …. Ups…)
Fotki poniżej:

STRAŻNICZKA PŁOMIENIA W AKCJI:)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Chrzciny

  1. Anonim pisze:

    Kiepska z Aski strazniczka ;-p

Skomentuj

