Nowa „Zabawka”

🙂
Tak, jeszcze do niedawna tak właśnie nazywałem ten nowy zakup… nowa „zabawka”.
Dlaczego do niedawna? Ponieważ, przekonałem się co tak naprawdę potrafi ta „zabawka”. W jak trudnych warunkach i oświetleniu robi przepiękne zdjęcia.

Zmiana systemu….
Od teraz jestem Canonierem a do tego dumnym i szczęśliwym z zakupu.

Co prawda nie mogę pokazać Wam (jeszcze) tych zdjęć, które przekonały mnie o wyższości tego aparatu nad jakimkolwiek innym, który trzymałem w dłoniach, ale za to pierwszą szybką sesję jak najbardziej mogę wrzucić.

Tym zakupem spełniłem jedno z moich mniejszych marzeń.

W końcu posiadam FULL FRAME!!! (Dla tych, którzy nie wiedzą, pełna klatka to oznaczenie wielkości matrycy w aparacie… nie mylić z ilością umieszczanych na matrycy pixeli, bo to akurat „prawie” tylko chwyt marketingowy).

Poniżej klika zdjęć z krótkiej sesji w której jakby nie było uczyłem się obsługi aparatu hehe…🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Nowa „Zabawka”

  1. Marcin pisze:

    Rozumiem, że 5DmII?

  2. Marcin pisze:

    Jakie szkło?

Skomentuj

