M

Z Panią M. nad wodę wybrałem się pewnego poranka … szczerze, to zdziwił mnie fakt, że nawet się nie spóźniła ani nie odwołała spotkania rano mówiąc, że jeszcze śpi.
Zdjęcia powstały na pilskich Jelonkach i choć było „chłodnawo” Michalina postanowiła się wykąpać. Jak ja lubię robić takie zdjęcia! Więcej fotek w wodzie! No, oczywiście minusem było to, że ja również musiałem się zamoczyć… chciało się 85mm, to trzeba się poświęcać.
Później sesja musiała się szybko skończyć, ponieważ moje ubezpieczenie nie pokrywa gruźlicy modelek🙂
Kilka fotek z tej sesji było już publikowane i wiem, że się spodobały dlatego też spokojnie publikuję jeszcze klika… jakoś tak tym razem dużo ich wyszło🙂

Dziękuję za sesję i poświęcony czas mam nadzieję, że Pani M. fotki podobają się przynajmniej tak, jak mi.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „M

  1. Monika Góral pisze:

    Zdjęcia są rewelacyjne!!!!!

  2. Monika pisze:

    Co to za obiektyw?🙂

Skomentuj

