Jesiennie

Hehe… w końcu kawałek czasu nie tylko na zdjęcia, ale również na napisanie czegoś na blogu.
W końcu minęło troszkę czasu i mocno zastanawia mnie od czego by tu zacząć…

Po kolei.

Wciąż pracuję poza domem, z dala od mojego ukochanego miasta, które odwiedzam tylko na weekendy. Jest to strasznie ciężkie zarówno jeśli chodzi o pobyt z ludźmi, na których Ci zależy jak i na „zmęczenie materiału” … bo chyba to jest najlepsze określenie🙂 Nie mam czasu na zdjęcia, co przyznaję z wielkim smutkiem. Nie mam czasu, ponieważ gdy w końcu jestem na weekend w domu to chce mi się odpocząć, pobyć z bliskimi mi osobami czy nawet choćby pograć odrobinę na kompie… do tego pogoda, która ostatnio była dość różna w weekendy i niekoniecznie ze mną współpracuje.
No i trzecia rzecz to taka, że jak już jest weekend i mam czas na zdjęcia i nawet jest pogoda, to niestety ale inni bądź mają już zajęcia bądź nie mają czasu akurat gdy ja go mam. Ehh „kiedyś” było dużo łatwiej. Dlatego jest mi niezmiernie miło, że coś w końcu się zmieniło🙂

Pierwsze oznaki złotej polskiej jesieni. Zostałem troszkę wbrew mojej własnej woli wyciągnięty na zdjęcia. Dlaczego wbrew woli? Ponieważ moją jedną z głównych zasad jest robienie zdjęć tylko jednej osobie na raz. Zarówno współpraca (kontakt) jak i łatwość w robieniu zdjęć za tym przemawiają. W życiu jednak od czasu do czasu ulegam pięknym kobietom jeśli chodzi o ich zachcianki🙂 i tak też nie do końca trzeźwy na piątkowej imprezie zgodziłem się na sobotnią sesję „we dwoje”.

Sama sesja oczywiście to jedna wielka przyjemność choć więcej było plotek niż faktycznie fotografowania. Myślę, że obie uczestniczki sesji z efektu są zadowolone🙂
No tak! o jedno zdjęcie, które i tak już trafiło do sieci jestem troszkę zły, ponieważ miało być tylko próbą do kolejnej sesji, no ale cóż… Pomyślę jeszcze, czy na próbie się zakończy czy jednak postaram się poprawić to, co zostało już zrobione… bo w sumie wiem, że może być dużo lepiej.

Efekty poniżej i kolejny post już niedługo🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

