W poszukiwaniu wiosny

Robi się coraz cieplej🙂 a weekendowe słońce (choć nie sprzyja robieniu zdjęć) tak bardzo ładuje energię do przetrwania kolejnego tygodnia w pracy, że nie idzie oprzeć się zaproszeniu na spacer z aparatem w ręku. Szczególnie, jeśli zaproszenie płynie od dwóch pięknych kobiet🙂

Na spacer zostałem zaproszony przez Kasię i Agatę.

Zdjęcia zrobione podczas słonecznego, choć wietrznego weekendowego wypadu. Mam nadzieję, będą zapowiedzią już bardziej zorganizowanej sesji.

Początkiem wyprawy był most kolejowy w pobliżu Piły i choć sama przeprawa przez niego przysporzyła mi wiele śmiechu to szybko zmieniliśmy miejsce z powodu wiatru, który potęgował jeszcze bardziej uczucie chłodu. Miejsce numer dwa: Jezioro Płotki. W końcu kto by pomyślał, że otwarty teren jeziora będzie równie wietrzny :p
Kasia jednak nie dawała poznać po sobie (przynajmniej na początku), że to jeszcze nie wiosna a nadal zima i z anielską cierpliwością znosiła moje „jeszcze trzy ostatnie zdjęcia”. Choć byłoby dużo szybciej gdyby nie fakt, że dwie przyjaciółki podczas wspólnego spaceru niestety ale rozmawiają… i to dużo …ehh. Utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że na zdjęcia umawiam się indywidualnie🙂

Jednak podczas tego wypadu, kilka fotek udało mi się zrobić, więc oto i one.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „W poszukiwaniu wiosny

  1. ph1nt pisze:

    Na tych zdjęciach widać piękną wiosnę.

Skomentuj

