Czerwono mi …

W zapowiedzi tej sesji ktoś gdzieś napisał „PLAGIAT” !!! Jeśli w tych czasach plagiatem nazywa się zdjęcia, które łączy jedynie czerwona kanapa, to chyba pora przestać robić zdjęcia, bo cokolwiek i gdziekolwiek człowiek by nie wymyślił pewnie ktoś już wcześniej tam zdjęcia zrobił. I nie ważne czy jest to czerwona kanapa, niebieska kanapa czy kwiatki na łące…

Idąc tym tropem plagiatem możemy nazwać każde przypadkowe zdjęcie.

Tak naprawdę, to pomysł zupełnie niezamierzony a czerwoną kanapę zobaczyłem dopiero gdy odwiedziłem moją modelkę🙂  Myślę, że nikt nie odpuściłby sobie takiego wystroju wnętrza i tła do zdjęć.

Oczywiście nie byłoby zdjęć gdyby nie moja modelka, z którą mam nadzieję jeszcze na niejedną sesję się wybiorę🙂 Zapraszam do oglądania !!!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

