Kukurydza i lawendowe pole

Druga sesja podczas pamiętnego grilla u Joanny odbyła się właśnie z gospodynią.

A pomyśleć, że zaczęło się tak niewinnie od zaproszenia mnie z Olą, aby ona zrobiła kilka rodzinnych/piknikowych fotek.

Po tym jak zdołałem powrócić z pola i zmęczony pracą chwycić za kolejne piwo, zostałem znów porwany. Tym razem w kukurydzę. Joannie odmówić nie mogłem z dwóch powodów. Po pierwsze bardzo lubię robić jej zdjęcia, ponieważ z reguły mam piwo lub jestem po nim🙂 Po drugie, ponieważ zmęczona codziennym nawałem pracy, której niewątpliwie ma ostatnio ogrom, zamiast odpoczywać w weekend zdecydowała się nas ugościć i zorganizować grilla.

Z piwem w jednej dłoni, aparatem w drugiej, kołysząc się razem z kukurydzą tak jak wiatr nam nakazywał strzeliłem kilka fotek.

W tym miejscu napisałbym, że była to równie szybka i udana sesja i …prawie by tak było gdyby nie drobny incydent z fatamorganą. Wyobraźcie sobie, że na tej wsi podstępni gospodarze, aby coś ukryć maskują to …jako pole lawendy! Sam bym nie uwierzył, gdybym tego na własne oczy nie zobaczył! Po wyjściu z kukurydzy naszym oczom w oddali ukazało się piękne, fioletowe pole. Ten kolor sprawił, że wskoczyliśmy w auto i popędziliśmy w jego kierunku (oczywiście ja z piwem nie prowadziłem). A teraz wyobraźcie sobie nasz wyraz twarzy, gdy po mozolnym przedzieraniu się przez polne drogi i dotarciu na miejsce naszym oczom ukazało się puste pole i obornik🙂

Do tej pory próba racjonalnego wyjaśnienia tego zjawiska przyprawia mnie o ból głowy i podnosi ciśnienie🙂 .

W każdym razie sesja była udana, lecz licząc pogoń za lawendą – szybka już nie koniecznie.

Zdjęcia poniżej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

