Jesiennie

Zaczyna się jesień, kolorowo …pięknie… artystycznie… cudownie… TA jasne! ja chcę lato! nie chcę jesieni, nie chcę zimna … nie chcę nadchodzącej zimy! (PS zbieram na nowe opony zimowe, dotacje na prv🙂 )

Na jesienną sesję wyrwała mnie Ewelina, z którą dawno, dawno temu gdy jeszcze nie do końca wiedziałem jak działa aparat, wybrałem się na jedną z pierwszych moich sesji… Teraz nadal nie do końca wiem jak to wszystko działa :p natomiast Ewelina poprosiła mnie o ponowne spotkanie i kilka fotek. Temat? jesień! … hmmm i wszystko byłoby normalnie, gdyby nie fakt, że jesieni tej szukaliśmy w dość dziwnych miejscach🙂 Choć przyznam, czasami nawet miałem niezły ubaw gdy widziałem Ewelinę na szpilkach prawie brodzącą w naszej pilskiej rzece czy skaczącą pomiędzy gruzem…🙂

Mam nadzieję, choć temat przewodni nie do końca trafiony, że zdjęcia się spodobają🙂

Pozdrawiam

Szymon

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

