Zima, zima … śnieg już był

Choć w tym roku śniegu za dużo nie było… przynajmniej w mojej części Polski to jednak udało się znaleźć troszkę czasu na spacer w zimowym klimacie.

Nie mylcie mnie czasem z osobą, którą łatwo w takich warunkach wyciągnąć z domu. Moja żona musiała się mocno postarać abym wyłonił się z CIEPŁEGO mieszkania i spacerkiem pozwiedzał lasy.

„Przypominało to mniej więcej, budzące się jeszcze zimą niedźwiedzie, które z dużą dozą nieufności wyłaniają się ze swojej nory, niezbyt pewnie sprawdzając, najpierw nosem, później resztą swojego ciała, czy to już czas i czy można iść na łowy, bo przecież człowiek niedźwiedź głodny.” Czyt. Krystyna Cz… każdy sobie sam czytał.

(ale do tematu wracając…)

Oczywiście jak już spacer to z aparatem, tak więc i klika fotek mojej małżonki ze śniegiem w tle zrobiłem. Ona dużo dzielniej znosiła te nasze chłody, co widać oczywiście na poniższych zdjęciach.

Ja jestem już za tym aby od jutra była wiosna… czas na wiosenne zdjęcia🙂

Tymczasem w oczekiwaniu na jej nadejście zapraszam do oglądania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

